The Danger twins: A Brother's love (Comic)

:bulletpink:Release your inner artist here!
Drawings, comics, poems, stories and fan fics! They all go in here!
Message
Author
User avatar
Damasca Ramza
Dark Lord of Pepsi
Posts: 1347
Age: 28
Joined: Tue Dec 12, 2006 6:53 pm
Location: The following location is brought to you by a man on a shark fighting a werepire.
Contact:

#31 Postby Damasca Ramza » Wed Jul 25, 2007 12:34 am

Snipe them Spar, if someone pmed me like that I'd tell them off.
Let us finish this! It is the path of your choosing!
Image

User avatar
Hari
OHR Game maker
OHR Game maker
Posts: 1512
Age: 35
Joined: Mon Sep 04, 2006 1:47 am
Location: In my mind, where I'm safe
Contact:

#32 Postby Hari » Wed Jul 25, 2007 5:35 pm

DM wrote:Snipe them Spar, if someone pmed me like that I'd tell them off.


I wouldn't. If someone pmed me like that, I'd be flattered.
Image

User avatar
Damasca Ramza
Dark Lord of Pepsi
Posts: 1347
Age: 28
Joined: Tue Dec 12, 2006 6:53 pm
Location: The following location is brought to you by a man on a shark fighting a werepire.
Contact:

#33 Postby Damasca Ramza » Thu Jul 26, 2007 12:54 am

They make it sound like they're saying "If you don't I'll kill you" to me, but that's just me.
Let us finish this! It is the path of your choosing!
Image

User avatar
Hari
OHR Game maker
OHR Game maker
Posts: 1512
Age: 35
Joined: Mon Sep 04, 2006 1:47 am
Location: In my mind, where I'm safe
Contact:

#34 Postby Hari » Thu Jul 26, 2007 8:42 am

DM wrote:They make it sound like they're saying "If you don't I'll kill you" to me, but that's just me.


Everyone has their different views of things. :P
Image

User avatar
SparDanger
Divine Intervention
Divine Intervention
Posts: 5095
Age: 33
Joined: Fri Mar 17, 2006 7:16 pm
Location: Dunno, but Jimmy Hoffa's here with me.
Contact:

#35 Postby SparDanger » Sat Jul 28, 2007 10:37 pm

Yeah. >_>;
~Sparoku
Image

User avatar
Pokota
Post Mastah General
Posts: 296
Age: 30
Joined: Sat Mar 18, 2006 2:39 pm
Location: Vine Kingdom
Contact:

#36 Postby Pokota » Tue Aug 21, 2007 3:15 pm

What's the result of the contest?
Let's all play Pokemon Crystal!
------
At the base of Mimir’s Well, at the foot of the World Tree Yggdrasil, there can be found an eye that had been removed from it’s owner’s face.

“Gross.” commented Fletcher.

User avatar
SparDanger
Divine Intervention
Divine Intervention
Posts: 5095
Age: 33
Joined: Fri Mar 17, 2006 7:16 pm
Location: Dunno, but Jimmy Hoffa's here with me.
Contact:

#37 Postby SparDanger » Mon Nov 05, 2007 2:42 pm

Comics 7 through 10 are now up. Sorry for forgetting about this thread. :S
~Sparoku
Image

User avatar
Dan
Addicted to Chibi's Hangout
Posts: 1325
Joined: Sun Mar 26, 2006 1:10 am
Location: Eaten by a bunyip

#38 Postby Dan » Mon Nov 05, 2007 3:09 pm

A were-pikachu!? :eew:

Moral of the story: Gene splicing sucks! :|

Can't wait to see where this story is going. ;)
"Never stray close to an attacking predator. You become...competition."

User avatar
Hari
OHR Game maker
OHR Game maker
Posts: 1512
Age: 35
Joined: Mon Sep 04, 2006 1:47 am
Location: In my mind, where I'm safe
Contact:

#39 Postby Hari » Mon Nov 05, 2007 3:11 pm

"Sit me to Oblivion." XD Those were funny. :P
Image

User avatar
KawaiiNekoAznGrl
Melituri Roleplayer
Melituri Roleplayer
Posts: 164
Age: 27
Joined: Tue Jul 10, 2007 10:28 am
Location: USA, but i wanna liv in japan
Contact:

Re: The Danger twins: A Brother's love (Comic)

#40 Postby KawaiiNekoAznGrl » Sat Apr 26, 2008 2:09 pm

omg wow! how com i didnt c these b4?! theyre awsume!

can i b in them plz?! :3 :3 :3
Image

User avatar
SparDanger
Divine Intervention
Divine Intervention
Posts: 5095
Age: 33
Joined: Fri Mar 17, 2006 7:16 pm
Location: Dunno, but Jimmy Hoffa's here with me.
Contact:

Re: The Danger twins: A Brother's love (Comic)

#41 Postby SparDanger » Sat Apr 26, 2008 2:13 pm

HawtNekoAznGrl wrote:omg wow! how com i didnt c these b4?! theyre awsume!

can i b in them plz?! :3 :3 :3

I haven't done a page for ABL in a long time. Doubt I'm gonna.. It kinda died on me, plus my scanner's acting up.
~Sparoku
Image

User avatar
KawaiiNekoAznGrl
Melituri Roleplayer
Melituri Roleplayer
Posts: 164
Age: 27
Joined: Tue Jul 10, 2007 10:28 am
Location: USA, but i wanna liv in japan
Contact:

Re: The Danger twins: A Brother's love (Comic)

#42 Postby KawaiiNekoAznGrl » Sat Apr 26, 2008 2:21 pm

Sparrowhawk wrote:
HawtNekoAznGrl wrote:omg wow! how com i didnt c these b4?! theyre awsume!

can i b in them plz?! :3 :3 :3

I haven't done a page for ABL in a long time. Doubt I'm gonna.. It kinda died on me, plus my scanner's acting up.

it is?! awww.. :S
Image

User avatar
SparDanger
Divine Intervention
Divine Intervention
Posts: 5095
Age: 33
Joined: Fri Mar 17, 2006 7:16 pm
Location: Dunno, but Jimmy Hoffa's here with me.
Contact:

Re: The Danger twins: A Brother's love (Comic)

#43 Postby SparDanger » Sat Apr 26, 2008 2:22 pm

Yeah, it keeps pinking my images. And I have no idea why either. :(
~Sparoku
Image

User avatar
SparDanger
Divine Intervention
Divine Intervention
Posts: 5095
Age: 33
Joined: Fri Mar 17, 2006 7:16 pm
Location: Dunno, but Jimmy Hoffa's here with me.
Contact:

Re: The Danger twins: A Brother's love (Comic)

#44 Postby SparDanger » Sat Jan 03, 2009 11:37 pm

I'm re-doing the coloring on the page that was in the CH contest. Cel shading it and such. X_X
Image
I have 3 of 6 panels finished so far. Bet some of you are getting excited. XD
~Sparoku
Image

User avatar
Chaun
Chibi's posting rival
Posts: 89
Age: 27
Joined: Thu Oct 04, 2007 2:51 pm
Location: omfg user #411
Contact:

Re: The Danger twins: A Brother's love (Comic)

#45 Postby Chaun » Sun Jan 04, 2009 10:44 am

The one thing I want to know is WHAT the noise was? Did I pop Bobbo or something?
Chaun wrote:My dad and I tried to install Vista, only for it to say it cannot install after 26 [I am a potty mouth]ING HOURS of installing it, Damnit Microsoft.


DM wrote:I request to have the default colour scheme put on heroin then raped with a shovel by the evil monkey in Chibi Hangout's closet.


Return to “Caged Creativity”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests